NATURAL GIRL

  2011-04-26 / 21:22:04 / emelie englund /
Satt på mig en kvälls outfit och väntar på att killen ska komma. Är lite röd fortfarande,
har dock precis tagit en dusch i ap varmt vatten. Men have to smörja in mig :)


Idag har skoldagen gått bra förutom att jag kommer sent, trodde det var måndag så tog
en senare buss. Det var inte speciellt stor sen ankomst. Men pinsamt sådär första dagen
efter mer än en veckas lov... Sen på bussen har Malin ingen nyckel, jag har den inte heller
så vi kom första dagen utn material också. That's good ;) Men annars har det gått bra, No
provet
gick sådär, ska inte säga för mycket. Men känns helt okej. Drog hem efter skolan
och somnade sittandes i köket framför tvn. Därav ingen uppdatering. Sen har jag vart med
lillasyster och ätit mat osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0