NU GÖR VI ALLT OSÄKERT !!!

  2011-04-30 / 14:42:17 / emelie englund /
Tråkigt med detta väder på en sån här dag... Knas !!

Nu är i klara för att ta en tripp till Handen och där skiljas åt. Jag åker till Elin
och han traffar grabbarna :) Nääääääz. Hoppas den här kvällen blir lyckad.
jag åkte btw aldrig till Handen, kör utan löshår idag. Det är nääääz d med !!
Haha ha en otrolig kväll så buds det på en massa jävla bilder imorgon ;)
Slumpad bild !


Anonym

Ett tips: Du sa förut att du fick utväxt så fort. Testa att ha en annan bena, allstå typ åt andra hållet. Det funkade på mig!

2011-04-30 @ 16:16:34
sofia

du är typ som Sveriges Megan Fox! Ha en bra valborg :)

2011-04-30 @ 20:06:11
URL: http://blinkmee.blogg.se/
moa

herregud! du är nog den finaste jag vet! :o seriöst, tycker du ska lägga upp mer bilder på dig.

2011-05-02 @ 07:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0