RELAXED GIRL

  2011-04-12 / 16:49:40 / emelie englund /
Sitter i min sköna soffa i vardagsrummet. As najs :) Har precis gjort lite mellis vilket fick bli
en macka. Skit mat i skolan... (som vanligt) Hade förresten ett förhör och ett prov idag. 
Hade musik provet. Gick helt okek, ska inte förvänta mig flör mycket som sist då jag bara
fick G plus. Men det går nog bra. Fick annars tillbaka No provet vilket resultatet var VG. Blev glad,
trodde absolut inte det skulle bli så högt. Men jag är nöjd som fan ;) Så börjar man tänka på
Nationella imorgon och får en liten gnutta panik. I'm not good at English..
Nej nu ska jag faktist bara ta det lugnt, sätta på en rulle och kanske duna in.
Måste belöna mig lite och har inget plugg. Senare blir det en dusch, pussis !


reb och eve

oooooh va nice!

2011-04-12 @ 17:48:31
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0