SVAR PÅ FRÅGOR

  2011-04-28 / 17:14:20 / svar på frågor /
Vilken e-mail kan jeg sende brev til deg på ? :)
svar: Jag använder inte mig utav E-mail, ingen idé att skriva där
för jag är aldrig inne där och kollar, skriv gärna något här i bloggen
så svarar jag på det i din mail? Säg till om du/ni vill att det ska upp
i bloggen eller skickas ett svar på mail i din komentar i så fall. Puss

När du bloggar från mobilen, vad använder du dig av då?
Går du in via internet, eller skickar du sms?
Hur gör du?
svar: ja du, man kan göra alla dom tre allternativen. Dock använder jag mig
utav just internet. Jag har fri surf så det kostar lixom ingenting. Har använt
mig av SMS&MMS förut. Då skickar man sms/mms som vanligt till 0730121163.
Det kostar lika mycket som ett sms/mms ungefär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0