DESIGNEN ÄR TILLFÄLLIG

  2011-08-09 / 18:17:39 / emelie englund /
Tillfällig design, ska fixa en massa saker. men det här får bli tillfälligt än så länge.

Ska börja göra mig i ornding lite grann och käka middag för att sen åk till en poolare
och supa lite. Imorgon blir det partaj också. Då ska jag till min fina Elin med folk och
dom ska äta kräftor osv. Blir najs :)
lillebror ♥


Anneli Andrea

snyyyygg bild! jag har frågat dig på facebook.. om vi ska vara vänner.. <3 har inte din email :( så kunde inte sicka til den .. men men ;)

2011-08-09 @ 19:06:30
Malin

tycker det är grymt att du bloggar och din blogg är grym men snälla blogga oftare? mer bilder, mer outfit. nog den ända bloggen jag följt såhär länge! men mer bloggande! :D kram

2011-08-09 @ 20:32:47
Anonym

gud va jag älskar din blogg !

2011-08-29 @ 22:32:46
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0