SÄLLSKAPSSJUK

  2011-08-08 / 14:13:03 / emelie englund /
Bild från när vi var i Åre för 2 år sen (?)
Ni får lite gamla bilder eftersom jag inte hämtat min kamera ännu. Ska göra det idag tänkte jag :)
Igår kom Emma till mig runt 10 och vi kollade One Three Hill och tog det lugnt. Sen sov vi och vakna
imorse och käkade frulle, och nu drog hon för någon timme sen. Har precis väckt syster och hennes
pojkvän som får hålla sällskapssjuk mig sällskap. Vi ska göra någon lunch och sen lägga ett brev på
lådan till skolan som jag missat (smart). Senare blir det nog att åka hem till padre, byta hood sådär.
Kvällen bjuder nog inte på så mycket, blir nog mest chill. Ska bli skönt, skolan börjar snart för min del
och satan vad det gått fort och lovet har sugit.


dadada

Just wanna let u kno about this :



http://irc-galleria.net/user/NELLIEEEE



don't think that's really u :D

2011-08-09 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0