SVAR PÅ DIN FRÅGA OM MG

  2011-08-21 / 17:56:11 / emelie englund /
Kan du inte berätta lite om din skola. ditt schema, om ni får mycket läxor/prov, vad det är för personer som går där. hur mycket poäng man ska ha för att börja där ? tacksam för svar :)

Hej du! Absolut, min skola är super fin, fräscha lokaler och bra lärare hitils. Mitt schema är super bra än så länge, Måndag: 11.30 - 16.30, Tisdag: 08.30 - 12.20, Onsdag: 11.30 -16.30 Torsdag: 08.30 - 14.10, Fredag; 11.50 - 16.30. Och då har jag foto hela torsdag och fredag. I den gär prioden (en period är 9 veckor ungefär) så har jad endast Svenska, Idrott, Medier Samhälle och kommunikation + foto dåra. Så himla skönt, nässta period kanske det är Matte och Historia t.ex. Super skönt att man kan fokusera på ett ämne åt gången :) Läxor har vi inte fått så mycket ännu i och med att vi bara gått torsdag och fredag (började i onsdags) och då har vi bara foto. Det ända vi fått är att läsa 2 häften som dock är på typ 60 sidor totalt.. Menmen, och personer som går där? Har inga fördomar om någon i och med att jag inte känner dom. Men dom flesta har piercings och sådär. För min linje (foto) så var intagningspoängen inte höga alls, de låg på 190 om jag inte minns fel. På öppet hus sa dom 230 minst så jag pluggade arslet av mig i onödan. Hhaha nej men jag kände press i onödan..
Vårat fotoklassrum. (vi har även fotostudio)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0