SVAR PÅ FRÅGOR DEL 1

  2011-08-16 / 10:47:33 / frågestund /
Hur reagerar dina föräldrar på att du går ut o festar och kommer hem sent ofta ? :) Ja vad ska jag säga, Dom reagerar inte så mycket. Bryr sig helt enkelt inte. Eller självklart gör dom det. Men dom vet att jag dricker med måtta och kommer hem sent. Sen att jag är ute och dricker alkohol ofta är självklart ingen hit hos dom. Men jag är jag, jag gör lixom lite som jag själv vill. Och får oftast panik hemma ensam en fredag. Har en lebb raggat på dig nångång? :) asbra blogg btw! Nej inte vad jag vet :o vad föredrar du?Förhållande/ singel? :) JJag skulle nog svara jag vet inte på den frågan, på ett sätt är det jävligt skönt, hatar att vara ensam och älskar att ligga och hålla om någon på nätterna. Men väl ute och festa eller vara med vänner är det skönt att vara singel. Allt är så fritt, man kan göra vad man vill utan att någon vill att man ska komma hem eller liknande! saknar du johan? Kan jag inte påstå, vi har haft vårat lixom. har du någon annan på g nu? Självklart skriver inte jg det helt öppet. vad hände mellan er egentligen? Jag tröttnade helt enkelt. har ni kontakt? Vi har haft det, men det funkar inte att ha det så nej inte just nu. hur ser din drömkille ut? Det är en svår fråga. Skulle nog gå mer på personlighet. Men en musklig kille är ju aldrig fel? Vart har Frida rosengren tagit vägen, Va inte hon med i erat "gäng" förut? Mjo hon var med oss, hon var vår söta lilla Frida. Men hon försvann innan jag hann blinka och ingen visste vart hon tog vägen. Hon var olydig och kom i kontakt med annat folk som inte var bra för henne. därav försvann hon till ett ställe där hon skulle få lite "rehab" eller vad man ska säga. Vart hon är säger jg självklart inte. Hur gammal är du? Jag är 15, fyller 16 i Oktober. Har du hårförlängning? :) Svar ja, det har jag :) Vilka bloggar följer du dagligen? :) De kända och alla mina vänners. Brukar sitta och söka på all bokstäver på tangentbordet och hoppas på att nya bloggar kommer upp. När jag har tråkigt vill jag alltid läsa bloggar. När kommer den nya designen/headern upp? :) Haha det kommer, det kommer. Jag har bara inte haft orken. Älskar din blogg, sjukt bra! Tack så hemskt mycket ! när förlorade du oskulden? Jag hade precis fyllt 14 år. Har du haft sex med någon annan än johan? :) Ja.


Pegah

Förlorade du oskulden när du var FJOOOORTON hm hur reagerade dina föräldrar? Förlåt men det är inte alltd man hör DET hehe =) Kika in på min blogg snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-08-17 @ 22:32:59
URL: http://cutesparkel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0