SVAR PÅ FRÅGA

  2011-08-13 / 16:38:31 / svar på frågor /
Åh fin bild, men jag har en fråga till dig emelie! Jag har nu färgat mitt hår 2 gånger på 2 dar och blev inte bra i det ljusa så nu idag ska jag färga det mörk brunt, typ som du har det (jag vet mitt hår kommer itne sitta kvar på skallen..) Nu frågan då; jag har sett längre bak i ditt arkiv att du färgade ditt hår med hm egna färg, och nu tänkte jag köpa den för den är billig och då undrar jag om den är bra eller är det något du skulle rekomendera? Kram på dej, tacksam för svar! :):)

Hej på dig !
Ja H&M's egna hårfärg diggar jag grovt. Den är billig men bra om du frågar mig. Är du ljus
sen innan ska du ta en färg med rött i. Inte för mycket, därför använde jag mig utav True Brown
och jag var platina blond när jag färgade mitt hår brunt och använde mig då utav den färgen
och det vart varken grönt eller någon annan missfärgning. Så det rekomenderar jag starkt ! ;)
Såhär vart det !


Anonym

sv: Det blev toppen på mig med, tack så mycket finis! =)

2011-08-14 @ 10:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0