TACK FÖR EN D90

  2011-08-18 / 19:54:41 / emelie englund /

Hellou!
På bilden här ser ni Nacka Strand, höhö och även min finis Line som jag klickade som attans med.
Våran dag bestog bara utav foto, dock är vi i olika fotogrupper och det suger. Menmen, på lektionen
pratade bara läraren typ. Vi fick även en kamera idag, en Nikon D90 och jag älskar den. Nu säger jag
bara hej då till min gamla systemkamera. Sen vart det bussen med Line hemmåt. Imorgon börjar vi
nio och ska ha klassensdag och kommer fota sjukt mycket. Hela fotoklassen kommer gå runt med kamera.
Kommer se rätt kul ut ;) Kommer självklart ta bussen med Fine Line och hänga med henne imorgon.
- Kan inte bli bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0