2011-12-24 / 01:37:57 / emelie englund /
Ojojoj, nu är det allt julafton och 2 paket har jag redan öppnat. Det innehöll strumpor, en blus och en eltamborste. I can't wait för resten. Både granen hos mamsen och hos papsen är proppade med julklappar !

Imorgon är det jobb för min del, JA på julafton! Men det är till klockan två och sen ska jag hem och mysa
med familjen. Pågrund av att jag inte bloggat alls på sistonde så har jag inte berättat mycket alls för er. Jag
har unnat mig resa till London med min syster. Ska dit en weekend och bara shoppa med henne. Sen har
det i försej inte hänt så mycket mer. Jag har jullov som alla andra, dock jobbar jag på som ett svin. Osv osv.
Nu är det dags att sova med tankte på att jag ska upp tidigt imorgon.

Sov gott!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0