MY DAY

  2011-12-30 / 01:20:24 / emelie englund /
Idag vart det firande för en släkting som fyllt 90 barre. Bra gjort! Vi var borta i Akalla och var alldeles för
bortskämda. Det var nämnligen en servitör som gjorde jobbet, vi satt och fick allt serverat. Skönt! Förrätt,
varmrätt och efterätt blev det och en massa dricka och så vidare på det. En mysig dag!

Sen kom jag hem runt 8 kanske. Då var min kära mor så snäll och hjälpte mig med att sätta i 
alla extensions (igen). Jag hade knappt 20 stycken kvar i håret innan vi satte i nytt idag
(jag hade 100). Herregud! Nu har jag dock köpt annat limm, hoppas det fungerar bättre. Så nu är
det dags att lägga sig och sova. För imorgon är det 9-timmars jobbdag. Alltså en hel dag på jobbet.
Sist men inte minst kommer jag avsluta morgondagen med att fixa inför nyår. Det är inte långt kvar nu!
Vi hörs puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0