MYCKET ATT GÖRA

  2011-12-05 / 21:32:01 / emelie englund /
Hej bloggen!
Im sorry, Im sorry, Im sorry, Im sorry, Im sorry!
Jag har alldeles för mycket plugg just nu. Ska blandannat skriva en novell (skräck) Göra en kort skräckfilm, och lämna in en massa andra uppgifter. Dock har jag gjort alla nationella i Svenska. Skönt! Nu är det bara att kötta resten utav de två-tre veckorna tills jullovet. Då har jag inte mer Svenska i hela 1:an. That sucks...

Annars då? Har umgåtts med min pojke, jobbat och i fredags efter jobbet var jag, Johan, Lulle och Vickie på bio och såg "Real Steel" och satan, bra jävla film det där. Jag grät, skratta, fick rysningar, skrek och aa. You name it! Grymt bra film kan jag lova. Jag rekomenderar. Sen i lördags jobbade jag ett par timmar och åkte sen till kusin Malin och gjorde mig i ordning tillsammans med henne och några utav hennes tjejkompisar. Hade sen en super trevlig kväll hos Sofia med en massa vänner från 9:an. Åhh så jag saknat dom!
Ett spöke!


mimmi

jette fin bild :)

2011-12-08 @ 14:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0