NYÅR? 2012?

  2011-12-11 / 23:57:28 / emelie englund /
Vad ska du göra på nyår? På nyår hoppas jag på att äta middag med några nära och kära, förkröka någonstans och sen dra på en fet fest med en massa trevligt folk. Sen hoppas jag sådär på sidan av att det inte ska snöa.. Vilket det gjorde förra året. Och vi kom till en fest hos Erik Beckius som blöta hundar. Men kvällen vart galet lyckad iallafall.

Varför är nyår så speciellt? Ja, det är nyårslöften, nytt år och aa.. Långt till nästa år. Jag håller inte ens minanyårslöften, har npg aldrig gjort det. Varje år har jag sagt att jag ska börja träna. Men det har jag inte gjort.Inte på riktigt iallafall. Sen har det vart en jädrans massa annat också. Det finaste är nog raketerna, usch vad snyggt det är. Och det tröga nätverket när all jordens (nästan) befolkning ska ringa och smsa "Gott nytt år". Man blir nästan galen. Vad är det mer? En massa fyllor och drägg? Olyckor och slagsmål. Ja vad säger man,det är som alla andra högtider. Valborg, nyår, whatever. De alla har samma problem: alkohol!








Bildbomb från förra året.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0