SET FIRE

  2011-12-21 / 23:17:11 / emelie englund /

Tänkte bara slänga upp några inlägg, har inte alls mycket att säga. Har ingen tid till bloggen egentligen!
Idag har det varit skola och sen var jag utelåst i 40 minuter och sen Centrum med Niklas och Albin. Åkte
sen hem och har tagit det lugnt bara. Har gjort sånt jag inte brukar hinna med att göra. 

Imorgon är det skola egentligen, men helt ärligt. Jag tar 1 timmes frånvaro än att sitta 1 och en halv timme till
skolan och sen bara vara där en timme och inte nog med det. Vi ska pyssla!! Come on.. Så jag drar och jobbar klockan 10.00 istället. Sen lär resten utav dagen spenderas med mitt hjärta. Har inte haft tid till honom alls, så
har tänkt mig göra det han känner för att göra imorgon :) Har tidsinställt ett inlägg till er imorgon, sen får ni överleva. Men jag tar igen det, i promise!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0