SLITEN TJEJ

  2011-12-11 / 23:14:26 / emelie englund /
Tjena!
Har verkligen jobbat hela hela helgen. Slutat fem och efter det har jag pluggat och pluggat. En sak
klar nu, ska även kika lite om tsunamin i Thailand och en massa prov osv. Kul jul! Sen är det jobb
de två närmaste helgerna också. Plus julafton plus 2 dagar i veckan. Jävla massa slit för mig nu vet
ni! Men det är pengar, och med pengar så kan jag åka till London som planerat i Januari! ;)

Ligger just nu i sängen, tar det lugnt för en gång skull, har sprungit och köpt julklappar och har
typ halv köpt till alla. Hälften kvar, Emelie kommer bli pank.. Är generös i år. Annars har det inte
hänt speciellt mycket, jag har inte alls haft ork till att blogga, tanken har slagit mig att sluta. För ett
tag iallafall. Vill köra gärnet de två sista veckorna i skolan. Få ett betyg i jul att vara nöjd över.
Nu vet ni det!

Jag och älsklings Ebba


Anonym

kan du inte ge julklappstips till pojkvännen, systern och vännerna?

2011-12-12 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0