SUBWAAAAY

  2011-12-08 / 07:00:18 / emelie englund /
Tjena tjena!
Min gårdag var stressig, som vanligt! Hade öppet hus, gick från 12 till halv 6. Sen hem på en gång och käkade.
Hoppas det var många som var där och kikade. Jag vet en läsare som var där. Var det några fler? ;) Skolan är
super fin verkligen! Hoppas ni vart guidade utav någon utav tjejerna från min klass: Amanda, Cassandra och
Elina. De alla visade iallafall in till vårat klassrum där vi satt. Haha sötisar!!

Idag är det skolan som gäller, ska dra mig snart. Sen har jag foto på eftermiddagen och till lunch: självklart Subway! Det har blivit en standard nu att hela klassen tar upp hela Subway på torsdagar det är nämnligen B.M.T Italian. Galet. Sen blir det hemgång för min del och därmed plugg plugg och plugg!! Ska strax gå till bussen, vi hörs senare! Puss
Helt tokigt nyvaken!!! (igår)



e

tokigt söt!

2011-12-09 @ 02:40:15
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0