SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2011-12-11 / 23:46:04 / svar på frågor /
Vad är kärlek för dig?
Hur mycket väger du? Och tränar du?
Hur ser din familj ut?
Vad ska du göra på nyår?
Vad jobbar du med?
Kan man söka jobb hos din mamma?
Är dom svarta högklackade skorna från dinsko obekväma att gå i?
Vad tycker du om din nya klass? Hur är personerna i klassen?
Får man en laptop på skolan?
Hur går det med dig och johan?
Vad är kärlek för dig? Oj, kärlek. Ja vad ska man säga, tillit, omtänksamhet och att vara trogen. Att älska och hata, glömma och förlåta. Det är så mycket, går inte riktigt att skriva i ord. Hur mycket väger du? Och tränar du? Vet inte vad jag väger, och vill helst inte veta, med tanke på att jag äter, men tränar inte ett skit. Eller jag klättrar på lagret, räknas det? Hur ser din familj ut? Jag har skilda föräldrar, och tres syskon. Dock är ett utav dom mitt hel syskon, alltså har vi samma mamma och pappa. Sen har båda mina föräldrar träffat nya och skaffat nya barn. Ett var, då har jag alltså ett halv syskon på mammas sida och ett på pappa. Så 2 "extra" föräldrar och 2 "halv" syskon. Om man säger så?Vad jobbar du med? Jag jobbar i min mammas butik, det är en inredningsbutik i Farsta som heter Coozie. Kika gärna in hemsidan! Kan man söka jobb hos din mamma? Nej tyvärr, för tillfället behövs inte mer personal. Är dom svarta högklackade skorna från dinsko obekväma att gå i? Från min sida, nej! Jag är van att gå i kilklackar och det är absolut inte samma sak som dessa 15 cm.. Vad tycker du om din nya klass? Hur är personerna i klassen? Jag är faktist nöjd som fan med min klass. Alla är sig själva och jag trivs väldigt bra tillsammans med dom. Vi är alla olika, men funkar ihop ändå. Inte alla gånger det blir så. Men som sagt, fan vad nöjd jag är!! Får man en laptop på skolan? Svar ja, vi har fått en Dell. Hur går det med dig och johan? Mellan mig och min prins går det supääär, vi flyter lixom på och har nu en massa planer inför framtiden.. Tjihooooo!!
Random.


Moa

Var har du köpt denna tröja? Så sjukt snygg! alltså, den med spets upptill! :)

2011-12-16 @ 17:04:57
URL: http://manis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0