VARNAR ER

  2011-12-21 / 10:02:00 / emelie tipsar /

Just want to say:
Jag beställde mitt hår från beautyonline.se och är missnöjd. Jag satte i håret för endast några veckor sedan
och nu är redan hälften ur. Mitt hår är så stört tunnt att jag vet itne vad som händer. Jag har inte behandlat det
fel. Har nästan jämnt fläta hela dagarna, har inte användt schampoo och balsam på limningarna och ändå tappar
jag fasiken 40 stycken. Det är helt helt sjukt! Nu måste jag köpta nytt lim, mer hår och så har jag köpt special
balsam&schampoo för det här jäkla håret. Fasiken! Ni ser ju hur mitt hår ser ut på bilden. Och då är det inte så illa som det egentligen ser ut. Så: beställ inte hår därifrån.


moa

vart har du köpt det förut då:)?

2011-12-22 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0