GRATTIS TILDA

  2011-02-27 / 18:28:41 / emelie englund /
Nu har jag suttit och vart trevlig här hemma i flera timmar och dom sista gästerna har inte gått ännu. 
Jag är hur mätt som helst me måste nog t något att äta, mat iallafall. Annars ligger det bara kakor
i magen på mig vilket inte är sådär as bra ;) Sen drar jag mig utåt för att möta pojken och aknske Elin.
Niklas&Thova möter jag nog en stund också, aja.. hemma i Vega sover jag nog inte. Antingen hos mamsen
eller Johan. Vi får se, no plans lixom. Så måste packa bagen och göra mig i ordning ;)


Anonym

Hej Emelie! Skitbra blogg, verkligen!

Men skulle du kunna lägga ut bilderna på ditt rum igen? Vet att du gjort de innan men hittar dem inte! Haha. Inte på de nyaste rummet utan ditt gamla :) puss

2011-02-27 @ 22:25:23
Anonym

godmorgon :)

2011-02-28 @ 10:22:36
Anonym

godmorgon :)

2011-02-28 @ 10:22:50
URL: http://idaahlsseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0