MIN FEST SMINKNING

  2011-02-12 / 12:23:45 / emelie tipsar /
Sådär, nu kommer in efterlängtade sminkning som alla undrar över. Den är inte så speciell som alla tror.

Jag använder mig utav två olika ögonskuggor, en från Bed Head (vänster) Andra från Isadora (höger)
Går självklart att använda andra märken och ögonskuggor också, men försök hitta någon som är en bra svart,
ögonskugga. Så att det blir mörkt på ögonlocket, sen använder jag den guldiga ögonskuggan och lägger sen
lite över det svarta och sen där jag känner fört, sen är det inte mycket mer med det. Mascara efteråt självklart.
Hoppas ni förstår iallafall lite utav min förklaring och får nu se en bild på hur det ser ut.
Ett tips: Måla inte det svarta för högt upp mot ögonbrynet, då ser du ut som en panda, testa dig fram ;)


Anonym

Hejhej, jag bor ganska långt ifrån civilisationen om du förstår vad jag menar, och jag beställer alltid kläder från internet. Har du några tips förutom ginatricot och typ nelly (som inte är så dyrt) ? tacksam för svar! kram:)

2011-02-12 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0