NÄRA DÖDEN

  2011-02-11 / 18:55:20 / emelie englund /
Har precis gjort det värsta i mitt liv. Hah inte direkt. Men jag gick genom min skog som jag måste för att komma hem. Och i den kan jag säga var det snö utan att överdriva upp till knäna. Det ar värre än ett Core-pass, spinning-pass (kanske inte) men det var jobbigt. Plus det kålsvarta, månen som lyser lite lätt mellan träde. Fyfan jag var både rädd och anfådd... Nu vet ni det ;)
Hah, som ni förstår är jag hemma. Ensam. Lyssnar på musik och ska fixa något att äta, sen blir det att fixa sig. Ska ut senare och partaja. It's friday you know ;) Idag har man suttit hemma hela dagen som jag antar att jag inte är ensam om.  Så nu är det bara att tagga till !!
Jag & Emsi, love u honey



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0