JAG VILL INTE VAKNA IGEN..

  2011-02-16 / 23:20:19 / emelie englund /


Har haft ett sånt jävla träningspass, sträckte både det ena det andra. Men det käns bra, det
var riktigt kul faktist. Så nu ligger jag i sängen och har precis haft en jobbig mamma inspringande
och ska hålla på och retas. Hoppas killen bredvid mig kan slagga ikväll vilket han inte gjort på
säkert 2 veckor nu. Köpte något lugnande idag på apoteket, hoppas det hjälper för he have to sleep

Nej dags för Heroes (nej jag har inte sett klart det) och vill inte vakna imorgon tror jag,
min träningsvärk kommer va extrem. Har inte tränat på säkert mer än ett år, iallafall
inte sådär hårt.. Hörs imorgon, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0