en shopping nörd

  2011-01-27 / 20:34:18 / emelie englund /
Hej lovers! Först vill jag säga förlåt, och sen vet jag inte om jag ska vara glad eller ledsen över att knappt en käft har skrivit av sig om hur arga ni är för att jag inte uppdaterat/uppdaterar. Jag menar... vill ju se hur mycket ni saknar mig eller min uppdatering rättare sagt. Förstår att det är tråkigt. Men nu är det mesta i skolan över iallafall och jag hoppas att jag kan skriva lite mer här på Bloggen. Aja, idag här iallafall jag och Elin breime haft en mysig dag på stan. Jag köpte 4 par jeans (dock va inte alla till mig) och lite annat Skit. Det blir samma runda imorgon igen med söta pelin. Det är väl vad jag gjort? Provet idag gick btw super. Känns så iallafall :o nej nu ska jag spara och publicera för nu har jag annat för mig. Love you puss :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0