SVAR PÅ FRÅGOR

  2011-01-31 / 23:51:42 / emelie englund /
HEJ! :) TÄNKTE BARA HÖRA VAD DU TÄNKTE GÅ FÖR LINJE PÅ GYMNSIET? DU KANSKE
HAR SKRIVIT DET FÖRUT, MEN DÅ HAR JAG NOG MISSAT DET :( OCH VILKET GYMNASIUM?
svar: Jag har skrivit lite om det här :
http://eemsn.blogg.se/2011/january/gymnasievalet-hjalp.html#comment
VILKEN SKOLA GÅR DU PÅ?
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL ELLER VARA I ETT FÖRHÅLLANDE?
KAN DU SÄGA TRE SAKER SOM ÄR BRA MED DIG SJÄLV OCH TRE SAKER SOM ÄR LITE MINDRE BRA?
svar: Jag går i 9:an på Vendelsömalmsskolan.
Jag skulle nog svara förhållande på den frågan just nu.
Jag är omtänksam, snäll och en stark människa som tror på mig själv.
Mindre bra är att jag är envis, har kort temprament, tänker för lite på mig själv :(
VART HAR DU KÖPT DOM SNYGGA SOLBRILLORNA SOM FINNS I INLÄGGET DÄR DU ÄR BLOND?
BRA BLOGG BTW, KEEP IT UP!
svar: Från Gina Tricot för många år sen, älskar dom. Dock är dom slitna som satan ! Tack :)
HEJ HAR DU KÄNSLOR FÖR NICKLAS SKULLE DU TÄNKA DIG HAN O DIG TILLSAMMAS?
svar: Nej, absolut inte! Jag och niklas är sjukt bra vänner. Bästavänner och skulle aldrig
kunna tänka mig han och jag i ett förhållande.
DET KLIPPET SOM ÄR INNE PÅ YOUTUBE (DET HETER TYP FJORTIWSS) , VAR DU SERIÖS DÅ ELLER VAR DU OSERIÖS? :)
svar: Jag får den hör frågan vid varje frågestund och självklart driver jag !
SKA DU FÄRGA HÅRET BLONT IGEN?? :)
svar: Ha vart lite sugen på det, men mitt hår har blivit så friskt nu och börjat växa så jag är inte sådär jätte hipp på att slita sönder det igen.. Men kanske till sommarn ;)


Anonym

kan du inte göra ett inlägg om vad du använder för att ditt hår ska bli frisk (eftersom du skrev att det blivit mycket friskare) Och jag ser också på vissa bilder att det är friskare. Så blev nyfiken XD <33 :)

2011-02-01 @ 08:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0