MITT 2010, HERE WE GO

  2011-01-07 / 04:42:00 / deep /
Nu ska jag också prata om förra året, år 2010 som hela bloggvärlden gjort.

Jag kan inte säga att mitt 2010 vart dåligt. Jag var världens lyckligaste människa en tid, några månader. Sen skit, sen bra sen skit osv. Jag var lycklig, glad, kär och dum. Om man säger så.. Kanske inte dum alla gånger, men många. Jag träffade nya människor, jag lärde mig rätt&fel när det gäller vissa saker. Jag har börjat ett tufft år i skolan, nämnligen 9:an. Jag hade ett otroligt bra sommarlov. Blev tight som attans med Niklas. Jag åkte till Rhodos med familjen. Jag har festat, fått en kebab inkletad i skallen. Träffat olika guys, lagt ner hur mycket pengar som helst på fika&shopping, samt annat skit. Har haft både tuffa och jävligt lugna stunder det här året faktist. 

Mycket händer som ni inte vet om, och det är ju så det är. Hur skulle folk reagera om jag berättade precis allt? Då skulle ni nog slutat läsa här på eemsn. Nej men ni vet lixom inte när jag släpper en tår, eller är skit glad, eller mår prutt-dåligt. Sånna stunder har det helt klart varit. Dock har min sjukdom Dyspepsi blivit värre vilket är något jag får ta. För jag är bra på att hetsa upp saker och ting&Det står jag för.
Något speciellt jag minns från det här året? Nja, jag har gjort en hel del dumheter. Jag gick fram och tillbaka med exet säkert 4-5 gånger under året. Men jag kan väl säga såhär, Johan kommer jag aldrig glömma. Och dom vänner jag träffat under 2010 och även dom jag fått kontakt med igen är jag jävligt glad över. Jag är stolt över mig själv, jag har lärt mig att stå upp för mig själv, vara självständig och inte tjaffsa om varenda liten grej. Att snacka skit är också något jag slutat med. Eller slutat och slutat, det beror på hur man ser på saker, jag tycker att det jag säger "som folk kallar skitsnack" är bara fakta för mig, ren fakta.

Jag har även förändrats mycket under året, På tal om utseendet har det skett en stor förändring. Sen har hela mitt sätt att tänka också förändrats, till något bra ! Självklart har jag gjort tusen fel, men jag tror helt klart att jag gjort miljoner mer som är rätt.



Kolla bara skillnaden på dom här två bilderna?


NU:

Nu är det bara att välkomna 2011 och hoppas på att det ska bli ännu bättre ;)


Anonym

Jag har sagt det förr och säger det igen! Gillar dig bruden! :)

2011-01-07 @ 15:46:21
URL: http://lifebydenise.blogg.se/
Anonym

du är SJUKT söt emelie!

och du var som blond oxå, men måste säga att du passar sjukt bra i mörkt hår :)!

2011-01-07 @ 16:03:51
URL: http://josefineah.blogg.se/
Anonym

Tycker du är MYCKET vackrare nu

2011-01-09 @ 14:13:24
Anonym

Du är så jäävla fin och jag har fullt din blogg i 2 år men inte kommenterat så nu gör jag det! men du är så fin !! besök min blogg och kommenter!

2011-01-10 @ 18:47:27
URL: http://sannanordvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0