AJ MIN FOT

  2011-07-14 / 13:36:57 / emelie englund /
Igår vart det en kväll hos Gustav tillslut. En massa tjaffs mellan tjejerna men vi kom dit och väl där
Var det lite folk som vi hängde med och sen badade vi även jaccuzi. Senare den kvällen skulle älskling
hämta mig så jag ska gå ut på vägen och då är det så mörkt så jag ser inte att det är ett till trappsteg 
så jag ramlan pladask ner på marken, gjorde lite ont men jag klagade inte. Vi sov och idag gör min fot
Sjukt jävla ont, vet inte vart jag ska ta mig till. Oj det där lät dramatiskt. Men det gör sjukt ont och nu har
jag bandach (?) på min fot för lite stöd. Vart säkerligen stukad eller någgpn lättare skada. Inget allvarligt
Men med den här foten ska jag stå och jobba, klättra på lagret o jag. Vi får se hur det går ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0