FOLLOW IT

  2011-07-23 / 13:18:49 / emelie englund /

Hoppas det inte regnar hos er som det gör här. Samma tid igår öste det ner, har nog
aldrig vart med om något sånt förut och sen åska och allt annat på samma gång. Jag
låg här i stugan och trodde helt ärligt att jag skulle flyta med i strömmen. Helt stört!

Dock brukar det sluta på eftermiddagen så det är skönt ! Ikväll är det våran sista dag
här i Dalarna och vi ska på en festival ikväll och umgås med allt skönt folk. Sen åker
vi imorgon någon gång, det ser ut som att vi kommer till Stockholm runt 8. Jag som
ville komma fram i tid och träffa vänner. Aja, vi löser det :)

Nu ska jag lägga mig och läsa, Gossips boken. Jätte bra :)

Gammal bild




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0