HEM LJUVA HEM

  2011-07-06 / 00:16:25 / emelie englund /
Vad ska man säga, en underbar vecka tillsammans med älskling och hans mor och bror. Vädret kunde hållt
i sig sista dagarna så skulle brännan vart lite kraftigare också. Annars har vi ätit gott, solat, badat, chillat.
Druckit Baccardi (♥) och umgåtts, gått på gatorna om kvällarna, spelat minigolf på deras fantasilösa banor,
hyrt bil och åkt upp över bergen, badat i underbart vatten, sett naturen, cyklat, firat 21 månader med min bby.
Det är lite kortfattat, vet inte om jag orkar skriva mer om det heller.
Kan lägga upp lite bilder och berätta mer ?
Vi landade runt 4 och kom inte från Arlanda förnst 5 för min väska kom ut sist på rullbandet (as usual). Mamma hämtade oss, och då skjutssade vi först hem Suss och Johan och sen åkte jag och mamma hem. Hemma grillade
vi revbensbjäll (stavning) och käkade, sen test åkte vi lotsas pappas nya bil vilket var sjukt, den är galet snygg!
Paj med vaniljsås, nej - Vaniljsås med paj heter det. Och nu ligger jag i sängen, har ingen lust att packa upp.
Har ingen lust med något, är trött, har ont i magen och väntar på min man..


alexandra | fotoblogg

vacker bild!

2011-07-06 @ 12:17:59
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0