O.M.GARD

  2011-07-22 / 14:36:56 / emelie englund /






Igår var det rätt galet, kan inte ens berätta hälften av kvällen för jag minns inte, det var så mycket som
hände igår. Vi åkte bil i ungefär 2 timmar. Sen var vi framme i Malung. I Malung är det något som heter
dansbandsveckan (hah) och där runt omkring hänger det en hel del ungdommar. Vi gled runt lite, sen
mötte vi upp alla andra och därefter började klockan bli halv 12 - 12 och vi skulle in på ett ställe, men nej
självklart stänger dom 1 så att betala 200 spänn för att stå där i en timme var inte värt det så vi skulle
till ett annat ställe men där stängde dom självklart också 1 så vi träffade några killar och gick till deras
husvagn och partajjade. Klockan började bli tre - halv fyra - fyra. Dags för hemgång (jag hade vart vaken
sen 6 på morgonen, alltså 22 timmar) Var helt slut. Tillbaka till bilarna och där i närheten köpte vi fyllekäk
och åt. Sen däckade jag och Elin i baksätet. En kille var nykter så vi skulle åka hem med honom istället för
att tälta (elin skulle jobba idag kl:11) Så jag somnar och vaknar när vi står på sidan av vägen. Då har han
stannat för att han var trött stackarn. Sen åkte han en bit och stannade igen osv. Det tog ungefär 4 timmar
att komma hem. Klockan 09.00 var vi hemma och stackaren Elin fick sova en timme..

Det var gårdagens bravader (en liten del utav det)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0