SVAR PÅ FRÅGOR

  2011-07-26 / 11:07:15 / svar på frågor /
Oj, dags att banta va?
Why should I? För att du stör dig, not my problem !
Tycker du om äldre killar?Ja du, man vill ju inte ha yngre direkt?

Får man lägga till dig på facebook eller du vill att den ska vara till dig och dina vänner? :)
Jag får i stort sätt 5 vänförfrågningar per dag och vet inte ens vem 2 utav dom är. Bloggläsare vill jag
gärna ha kontakt med så ska ni bli vän med mig på Facebook så får ni skicka ett mail och säga att ni
är bloggläsare. För jag vill inte vara vän med vem som helst, allright ? ;)


emma

haha varför skulle hon banta för att någon annan säger de? och när hon inte ens är överviktig eller nått sånt? jävligt meningslös fråga

2011-07-27 @ 02:15:08
Col Andrews

Skall vi käka middag då? ;)

2011-07-27 @ 21:22:53
Hanna Smedberg

Vilken kamera använder du? Såg att det var en Canon, men vilken? 

2011-07-31 @ 09:00:22
URL: http://haanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0