VAD JOBBAR JAG MED?

  2011-07-31 / 13:32:29 / emelie englund /

Hej allihopa!

Jag står på jobbet och är förkyld och har hosta. Mamsen är ännu värre så jag fick ta idag.
Det är pengar så varför inte? Dock är jag hungrig och har huvudvärk. Det vart lite mycket
igår känner jag, speciellt imorse.. Men drog mig upp, tog en alvedon och åkte hit.

För dig/er som inte förstår eller om jag har förklarat det väldigt dåligt så jobbar jag i min
mammas butik i Farsta. Det är en inredningsbutik som har det mesta. Här står jag och jobbar
själv lite när som helst när mamma vill vara ledig.

Kika in här !



fh

haha måste bara säga att jag älskar eran affär/butik hahaha :)

2011-08-02 @ 04:41:46
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0