EN FRÅGA TILL ER !

  2011-06-06 / 10:20:10 / /
Bli inte rädda, det är inte torkade naglar (haha!)

För några år sen fick jag den här tången av min mormor, det är en extensions tång.
Med den kan man sätta fast små limm-extensions. Alltså med ett slags vax, och det är
det ni ser på bilden under. Det är limm inget annat. 

Men när jag satte i extensions förut så var det inge bra, det var något fel på limmet,
Eller fel limm, håret åkte ur limmet, men limmet satt kvar.

Vad ska man ha för limm? 
Är det någon som gjort det här hemma och vet?
Säg gärna till !


Matilda

Nja det är vax, kreatinvax? man brukar säga att man förlänger med kreatin t.ex. :) , och de flesta frisörer väljer att göra det. checka in rapunzelofsweden.se eller andra liknande sidor, tror dem säljer separat, annars fråga hos frisöret etc. :)

2011-06-06 @ 19:33:42
D

Jag tycker du ska köpa ett nailhair, det är jättebra och funkar precis så som du beskrev bara det att vaxet redan sitter fast i håret!

2011-06-09 @ 12:42:42
Bella

Sweet :3 ^^

2011-06-10 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0