MINA DAGAR

  2011-06-18 / 13:30:32 / emelie englund /
Oj jävlar nu var dt tre dagar sen jag bloggade. Ändring på det.
Sen sist jag skrev (Onsdags) drog jag och tjejerna ut och mötte Ralle och Hampe, sen drog vi till
Rasmus och hade en super trevlig kväll. Efter det : Hemgång
I Torsdags var jag ute och år med Johans pappa och hans tjej. Sen mötte jag upp Johanna,
Bella och Dutten så satt vi ute och chillade, snackade massa skit och sen åkte jag till Abbe
och blev kvar där till 1 ungefär. Sen : Hemgång
I Fredags (igår) Jobbade jag till 5 ungefär då åkte vi till SÖS där min morbror och hans tjej var
och träffade min kusin. Ååååh, så himla söt. Min första kusin på mammas sida, så jävla underbart.
Efter det åkte vi hem och lagade mat sen drog jag ut och mötte upp tjejerna för att dra till Jonte
och partaja :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0