MITT SISTA INLÄGG I SVERIGE

  2011-06-28 / 00:46:11 / emelie englund /

(Resten är tidsinställt under veckan)

Jobbade inte idag, var alldeles för hostig och seg imorse. Jag och älskling tog ett bad,
då piggnade jag till lite. Sen vart det in till stan för lunch i Kungshallarna och vidare till
Haninge och möta Duttis för att säga hej då :( Och mot Björkhagen för att chilla på
ängen med Kenneth och hans flickvän Kimberly (och Johan såklart) Vi spelade kubb
och tog det lugnt. Jätte mysigt var det  :)

Nu har vi fixat i ordning allt och ska lägga oss, klockan är snart ett och vi ska upp runt 4 halv 5.
Det blir några ynka timmar, men vi får sova på planet. Det är jag, min pojkvän och hans mor
och bror
som åker för dig som fråga och vi åker till Mallorca inte Rhodos :)

Ni får endast något inlägg per dag, har inte fantasi att skriva när jag inte har bilder osv.
Men ni får stå ut, för sen blir det en jävla massa att berätta ;) Ha det super i
Sverige, vi
ses den 5:e eller 6:e beroende på att jag säkerligen kommer vara upptagen med att träffa
alla  vänner och familj den dagen jag kommer hem . Hoppas ni förstår, love you ! ♥

En dålig bild på min outfit idag, det ser ut som att jag har snopp...



Mickis

du är underbart snygg du bruden =)

2011-07-06 @ 11:56:41
URL: http://mickilife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0