SÅ LIGGER DET TILL

  2011-06-26 / 16:02:37 / emelie englund /
Då var det bara denna dag och morgondagen kvar tills man är flera tusen mil hemifrån.
På Mallorcas stränder kommer jag och min pojkvän ligga på snart. Med en Baccardi i handen.
Jag har längtat efter den här dagen och nu är det dags, dock är man sjuk. Eller ont i halsen och
hostar som satan. Men det är nog bara resfeber.
Morgondagen går fort, jag ska jobba mellan 12.00 och 19.00 sen hem till pojken för att sova och sen
gå upp tidigt. Planet går nämnligen 7 på morgonen på tisdag. Är borta en vecka alltså till den 5:e.
Vet inte exakt när jag kommer hem osv. Men det blir väl nån gång där :)

Tänkte tidställa ett par inlägg några dagar framöver. Det blir tråkiga inlägg, hoppas ni förstår det.
Kan lixom inte berätta om hur jag mår och vad jag gjort och gör på dagarna. Kommer antagligen
inte sitta vid datan där borta. Ska ta vara av varenda sekund och vara med min pojke.


Amanda

Hej ! Gud blir så inspererad av din blogg ! Den är verkligen toppen !!

Ska ni åka själva till Mallorca ? Var där för ett tag sen, den är riktigt vackert !

2011-06-26 @ 17:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0