UTGÅNG FÖFAN

  2011-06-15 / 19:48:13 / emelie englund /
Nu har jag gjort mig i ordning efter en powernap och taggar till musik. Idag är det utgång
och idag ska det supas till rejält. Fan va najs med sommarlov !!!! möter upp Emma, Emma
Paulina och Sanne (?) sen drar vi till en kompis och förar och sen vidare. Ha en bra kväll!
Jag&Emma ♥


Maria

Vart har du köpt dina skor som du hade på balen? :)

2011-06-17 @ 19:43:40
URL: http://mariaochmalin.blogg.se/
Emelie

Bra blogg! Skulle vara snällt om du kunde kika in på min blogg och läsa om våran demonstration, som går ut på att få ha kvar våran kära vän och hans familj här i Sverige. Vår demonstration har sänds på tv och vi är tacksamma över allt som stötar vårat arbete. Vi ska kämpa för ett bra och rättvist Sverige och hoppas på att så många som helst hjälper oss.



Tack :)

2011-06-18 @ 00:53:38
URL: http://osigosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0