9D

  2011-06-14 / 17:39:44 / emelie englund /

Dom senaste dagarna med klassen har vart sjukt kul och konstigt kändes det självklart
när vi lämnade skolan idag. Hur många tårar släptes inte? Vi var som en familj, ett helt gäng som blev så tighta så fort. Från skolans stördaste klass till världens bästa. Tillochmed till tårar. Jag vill bara säga att ni som läser det här, ni har under alla år vart så himla fina och tjejerni har gjort min dag. Tack vare er har jag gått upp på morgonen och gått dit. Hade inte ni vart där hade jag inte gått dit för ni lyste upp min dag och det är sanning. Jag älskar er tilldöden och kommer föralltid att minnas tiden tillsammans med er. Självklart är det här inget"farväl" från mig till er för vi ska hålla kontakten så är det bara ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0