GÅRDAGEN

  2011-06-15 / 13:16:48 / emelie englund /
Igår sa vi hej då till våra klasskamrater och som jag sa var det väldigt känsligt. Vi var som en familj, det
vart väldigt tufft. Och våra lärare, Åke. Många tårar. Men nu är det sommarlov 10 veckor frammåt och det
går inte att klaga på. Jag kommer sakna tiden, men det kommer finnas ny möjligheter. Vi ska börja gymnasium,
hallå? Det finns nya människor att bli som en familj med. Men jag kommer aldrig glömma er. 9D.

Avslutningen började i kyrkan, där lyssnade vi på kören som sjöng och även vi sjöng. Tillbaka till skolan
för att få betyg vilket kändes ännu jobbigare, jag var nervös och grät även mest för min käre kusin Malin
som är kung, hon är bäst och jag är så stolt. Men jag är stolt över mig själv också. Jag kunde nog inte gjort bättre. Med 100 poäng höjde jag mig sen första terminen i 9:an och det är tack vare allt stöd och push jag fått utav vänner och föräldrar och även mig själv. Jag vill så gärna komma in på min linje och gör jag inte det vet jag inte vad jag gör.

Efter vi sagt hej då till allihoppa mötte jag Duttisen och vi åkte till Dif och träffade pojken, chillade lite sen hem och sov. Upp och fixa sig i ordning för utgång med tjejerna, vi började på Mias med mat, sen till Emma och efter det till Rickard. Trevlig kväll men lite seg. Kom hem rätt tidigt och gick och la mig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0