BIG B

  2011-03-09 / 22:54:31 / emelie englund /
Tjenare !
Runt 6 åkte jag, Malin och mamma till Maxi o köpt lite gott till imorgon då jag ska iväg med skolan/klassen till Romme och åka skidor. Ska bli awsome kul. Taggad som fan :) Hoppas vädret är bra bara, sen är alltid bussresan så jävla rolig. Vid får sånna där dubbel deckar (?) med två våningar. Sen blir det åka och efter det hemmåt. Så jag måste fixa alla grejer inför imorgon så jag är påklädd och har packat, imorgon ska man vara i skolan kvart i 6 och jag måste gå upp runt halv 5 - 5. KUL ;)
Ser fram emot dagen, senare åker jag nog till Johan imorgon, börjar 1 på fredag :) Dock prov som jag itne kan, men det är ju skitsamma... Eller inte skitsamma, men Spanska är inte min grej alls! Nää, ska kolla Big Brother och sen packa och fixa. Johan kommer snart så vi ska slagga !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0