SÅ SER DET UT

  2011-03-20 / 22:13:54 / emelie englund /
Imorgon är det ännu en måndag, en tråkig vanlig måndag. Skola, plugg och tidiga kvällar.
Det suger ! Helgen borde vara längre, men drömma kan man fortsätta göra :( Som vanligt
var 2:a vecka så byter jag hus. Flyttar till papsen imorgon vilket innebär packning efter
skolan och sen åka dit. Så.. Vad har man gjort idag? Degat, halv 7 drog familjen till morbor
för att fira honom. Och sen släppte morsan mig vid älsklingens jobb så väntade jag på han
och vi gick hem tillsammans. Nu ska vi fixa i ordning lite mys och sätta på Solsidan som vi
missade. Vi hörs imorgon, puss o sov gott

Min baby igår ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0