SÅHÄR LIGGER DET TILL

  2011-03-06 / 16:00:00 / emelie englund /
Nej nu är det dags för mig att börja göra mig i ordning lite för att ta bussen till min padre. Där har jag itne vart på hela veckan nästan. Även fast det är en pappa-vecka. Men det har vart så skönt att vara ensam hemma här hos mamsen och ha sena Sing-Star kvällar och myskvällar med vänner&pojkvännen.
Åker dit för att jag har mina plugg stuff's där och ska även göra lite bilder och så vidare till bilden. Måste brodera klart mitt broderi och lära mig en hel del spanska-text utantill. Knas det där.. Så det blir hem o plugga tills Johan kommer ikväll. Dock efter nio, men då hinner jag med en massa ;) Datan lämnar jag här så jag slipper dra med mig den imorgon när jag ska hit till mamsen.  (byter vecka) Jag har tidsinställt några inlägg om jag inte minns fel som kommer upp snart och kanske lite senare !


Anonym

hur tidsinställer man inlägg på blogg.se :S

2011-03-06 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0