SPIDERMAN

  2011-03-27 / 12:58:34 / emelie englund /


Här på morgon kvisten har jag vart barnvakt åt min bror. Har gjort vofflor till frukost
och en lunchlåda till min älskling. När han drog till jobbet satte jag mig vid datan och
har även hängt upp tvätten :) Hade tänkt mig ha en ta hand om mig själv dag som jag
alltid kallade dessa tråkiga söndagar. Bad, färga ögonbryn, vårda håret, kanske till och
med klippa det lite? smörja in sig med någon fräsch kräm osv
. Funderar på det, måste
ta en dusch iallafall för mitt hår är fullt med hårspray... Senare kilar jag till pappa där
jag egentligen är nu, men vi åkte hit i fredags för det var närmast och igår för att jag
skullle vara barnvakt. Tänkte ta en massa bilder så ni får en massa inlägg sen ;) Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0