BAAAAD

  2011-05-02 / 08:38:24 / emelie englund /
Hej allihopa ! Jag mådde som jag förtjänade igår så vill be om ursäkt för ingen uppdatering som jag sa att jag skulle göra. Men jag sov till 4-5 va helt Slut. Men nu är det ny vecka igen och nya tag. Är hos mamsen nu vilket betyder betydligt mer uppdatering. I och med Internet, papsen har mobilt o mamma har ett bredband där man kan gå runt i hela huset o va uppkopplad jämnt.(om ni ville veta) haha..

 

Är påväg till skolan nu, tänkte bara skriva något ! Vi hörs senare, har träning men jag hinner nog slänga upp bilder från igår iaf ! Ha en bra dag !! Puss


Anonym

bilderna från hälgen, vart är dom?????

2011-05-02 @ 11:30:30
emma

heej , Jag undrar bara om du verkligen menar allvar i den här videon (http://www.youtube.com/watch?v=mKJhvj2VRFA) , för i andra videor är du inte så? älskar håret förresten ! <3

2011-05-02 @ 16:20:13
Matilda

haha har du sett denna? :S http://www.youtube.com/watch?v=jw5jlLoJyko&feature=related

2011-05-02 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0