GÅRDAGEN

  2011-05-28 / 13:51:58 / emelie englund /
Igår trodde jag det skulle bli en hema kväll hos far min. Men det blev det inte. Jag, Emma och Vickie lagade mat
och åkte sen till Coop och köpte godis, mötte även upp Cajsa där. Hem och sen ville jag till mamsen med lite folk och bada jaccuzi och chilla lite :) Och så blev det, och jag ågrar det inte. Det var super mysigt, Emma Wall och Emma Miding kom förbi.

Runt 3 var det trötta tjejer så grabsen och Emma M drog förutom min pojke såklart. Emma W sov kvar 
så nu sitter vi och kollar på tv och äter glass, Johan är på dop. Har inte mycket mer att säga, min uppdatering suger och jag har mina anledningar. Ni får stå ut ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0