GOOD MORNING

  2011-05-23 / 08:02:21 / emelie englund /
Bild från igår ! Min bikini kommer från BIK BOK endast 49 :- / del
God morgon !
Uppe i tid för att kunna göra klart allting för idag. Ska ha tre inlämningar idag. Så det är tufft
men jag är på banan :) Har satt på mig ett par jeans och en tisha. Palla'nte klä upp mgi idag.
Trött som attans.
Idag efter skolan åker jag hem till morsan, ska vara barnvakt. Som ni vet har brorsan brytit benet
s det är tufft med att dela upp tiden eftersom päronen måste jobba och Eddie kan inte va hemma själv
så jag fick hoppa in ! Torsler ska även komma så ska vi mysa och prata lite.
Efter det har jag träning och kommer inte hem förnst halv 10 och då måste jag plugga tror jag.
Så uppdateringen blir snål idag. Men ni klarar er bra, right? Puss


Ida

Skulle du inte kunna typ berätta lite om dig själv? :) Är ny här, och vet inte ett dugg om dig! :) Typ hur gammal du är, vart du bor, vad du gör och sånt :D

2011-05-24 @ 21:46:31
Angelica

Skulle inte du kunna berätta lite om vad du ska göra i sommar och så? Har du några planer? :)

2011-05-25 @ 13:07:17
URL: http://angelicaolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0