JAG SVÄR JAG DRÖMDE

  2011-05-27 / 08:50:00 / emelie englund /
Vilket härligt jävla väder vi fick idag då? Blir fan nojjig, klimat ändringar hit o dit. Jorden kommer fan gå under 2012... usch vill inte tänka så, men tänk om?? Panik.

 

Jag sitter på bussen påväg till skolan är 30 minuter för tidig men jag ville åka tillsammans med älsklingen. Han åkte tidigare :) idag är en 3 lektioners dag. No, slöjd, spanska. Tjiho ! Haha men måste jobba som ett jon på slöjden, har mycket kvar . Snart slutar vi ! Kan ni fatta det ? Helt sjukt vad det här året flugit förbi. Gymnasiet nasta ;) annars då? Efter skolan ska jag försöka fixa en present till min söta styvmor (johans mamma) hon fyller år imorgon ! Annars blir det nog chill tills kvällen då jag hoppas det blir fekke. Lördag måste man ta fet lugnt eftersom jag ska upp tidigt på söndag för genrep sen dansuppvisning. Tagga !!!


annie

varför uppdaterar du så dåligt? :(

2011-05-28 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0