LÖKIG B-RUD !

  2011-05-11 / 21:10:01 / emelie englund /
Jag vet att jag suger på att uppdatera. Men har haft sjukt med prov och nationella som jag lagt framför bloggen såklart. Har stor press i och med att jag vill komma in på min linje som ni vet o jag tycker att det resulterar ganska bra ! Att gasa sista kommer ge framsteg. Endast några få veckor kvar, sen 9-10 veckor ledigt :) jihaaaa!!

 

sitter just nu utanför mannens jobb och väntar på honom, är svettig som fan efter träningen . Men det är dansuppvisning snart, är det någon utav er som ska dit förresten? ;) annars rullar det på, imorgon är det sista skoldagen för mig den här veckan. Ledig på fredag ;) vi hörs ladies ! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0