I'M BACK !!

  2011-05-06 / 11:51:35 / emelie englund /
God morgon !
Det sprang nyss in en katt i mitt rum och jag blev LIVrädd. (jag gillar inte katter)
Vågade inte gå efter den först men sen gick jag efter och såg då att min smarta
mamma hade en av ytterdörrarna öppna så då hade väl katten smitit ut men den
sprang så fort jag kom. En liten grej sådär på morgon kvisten ;)

Sorry för pausen förresten, hände lite saker igår.
Men jag är tillbaka igen, det kliar i fingrarna på mig
när jag inte bloggar ;) That's good right?

Idag är jag ledig från skolan i och med att vi kollade på teater sent på kvällen
för några veckor sen, då får vi komp-ledigt ;) Skönt som fan på en fredag kan
jag säga. Så jag ska göra lite skaker, måste byta sängkläder, dammsuga, fixa
min pojkväns alla kläder (han har mer än jag själv har) måste fixa mer plats
till honom.
Gammal bild !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0