ÄR NI MED MEJ DÅ? (Skulle kommit upp igår)

  2011-05-08 / 18:10:11 / emelie englund /
Kan börja med att skriva att frågestunden svarar jag inte på beroende på att det ar aldeles för lite frågor.
Igår kom Elin Hultman till mig och familjen gjorde en middag tillsammans, vi satte oss ute på altanen och käkade grillat. Jätte mysigt, sen vart det utgång som jag skrev. En rolig kväll till en början, sen vart det förstört. Drog hem runt 4 och jag och Johan gick o la oss :)

Idag har jag bara tagit det lugnt, mått som jag förtjänat och degat. Första gången jag sätter min fot utanför dörren och andas in frisk luft. (Sitter ute på altanen för tillfället) Har inte så mycket planer, funderar på att ta mig en alvedon och plugga lite. Stort prov i religion om någon vecka, så det är dags att få in de tre religionerna vi läst om. Vet inte om jag åker till Johan ikväll, eller om vi är kvar här. Då ska han klippas :)


elin

Sitter din lillebror i rullstol? det ser ut som han gör det på bilden :O

2011-05-11 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0